Detailní popis produktu
Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Jarmo R. Lehtinen |
Nakladatel: | GRADA |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,6 x 17,2 x 1,5 |
Počet stran: | 160 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-247-1814-6 |
EAN: | 9788024718149 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–26 %

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
173 Kč
231 Kč
+ další

Akce
–25 %
Související produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–27 %