Aktivní CRM
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(2 ks)
71 Kč
Detailní popis produktu
Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Jarmo R. Lehtinen |
Nakladatel: | GRADA |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,6 x 17,2 x 1,5 |
Počet stran: | 160 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-247-1814-6 |
EAN: | 9788024718149 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.