Nová
-30% zbývá
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený
neuveden
Skladem 4 ks
Popis
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Autor |
neuveden |
Nakladatel |
Robert Němec - PRAGMA nakladatelství |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
20.5 x 14.6 cm |
Počet stran |
240 |
Rok vydání |
2012 |
ISBN |
978-80-7349-331-8 |
Stav |
Nová |
EAN |
9788073493318 |
Jazyk |
čeština |