Antikvariát
-30% zbývá
Reklama Průzkum, příprava a plánování
Jon Steel
Skladem 5 a více ks
Popis
Publikace je určena:
- pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a „pretestingové“ akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně
- marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků
Dozvíte se:
- proč jen málo zadavatelů reklamy a agentur dokáže rozvíjet vztahy se svými spotřebiteli,
- že mnoha inzerentům se nedaří rozetnout základní konflikt mezi uměním a komercí v reklamě,
- jak v Británii vznikala nová disciplína zvaná plánování reklamní strategie, typická tím, že přijímá spotřebitele jako partnera v procesu vývoje reklamy, získává od něj informace a dokonce i inspiraci k tvůrčím nápadům, stejně jako podněty k vedení a hodnocení výsledných reklamních kampaní,
- jak provádět reklamní výzkum, aby byl zákazník vtažen do děje, a ne naopak izolován,
- jaký je pohled plánovače na reklamní výzkum, zejména na způsoby promýšlení a vedení výzkumu,
- jak správně „otestovat“ reklamní nápady, které jsou zatím v zárodečném stádiu,
- co obsahuje plánování v nejširším smyslu – že jde o hledání strategického řešení problému, o převedení myšlenky do zadání, které podpoří kreativitu, a konečně o hledání cest, jak vylepšit surové tvůrčí nápady,
- jak vypadají různé kampaně v odlišných stádiích jejich tvorby,
- jak by měla vypadat úspěšná reklamní kampaň v celém svém vývoji, od úvodního brífinku s klientem až po první tři roky existence na trhu.
Autor |
Jon Steel |
Nakladatel |
Computer Press, a.s. |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
23.0 x 17.3 x 2.0 cm |
Počet stran |
256 |
Rok vydání |
2003 |
ISBN |
80-251-0065-0 |
EAN |
9788025100653 |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
Jazyk |
čeština |