Nová
Public Relations
Jacquie L Etang
168,00 Kč
Skladem 2 ks
Popis
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
Autor |
Jacquie L Etang |
Nakladatel |
PORTÁL |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
17.5 x 23.5 cm |
Počet stran |
344 |
Rok vydání |
2009 |
ISBN |
978-80-7367-596-7 |
Stav |
Nová |
EAN |
9788073675967 |
Jazyk |
čeština |