Antikvariát

Moderní marketingová komunikace

Jana Přikrylová, Hana Jahodová

199,00 Kč

Poslední kus skladem

Popis

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová
Nakladatel GRADA Publishing, a. s.
Vazba Vázaná
Rozměr 24,7 x 17,2 x 2,2 cm
Počet stran 336
Rok vydání 2010
ISBN 978-80-247-3622-8
EAN 9788024736228
Stav Nová - lehce poškozená
Jazyk čeština