Nová
Microsoft Office Outlook 2007 Business Contact manager
Petr Štos
50,00 Kč
Skladem 2 ks
Popis
Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy?
Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos.
V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.
Autor |
Petr Štos |
Nakladatel |
Computer Press (CPress) |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
21,5 x 15 cm |
Počet stran |
80 |
Rok vydání |
2008 |
Stav |
Nová |
EAN |
9788025121863 |
Jazyk |
čeština |