Antikvariát

Mezinárodní marketing

Hana Machková

99,00 Kč

Poslední kus skladem

Popis

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.

Autor Hana Machková
Nakladatel GRADA Publishing, a.s.
Vazba Vázaná
Rozměr 24,6 x 17,5 x 1,6 cm
Počet stran 200
Rok vydání 2009
ISBN 978-80-247-2986-2
EAN 9788024729862
Jazyk čeština
Stav Nová - lehce poškozená, naražený rožek