Antikvariát
Mezinárodní marketing
Hana Machková
99,00 Kč
Poslední kus skladem
Popis
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor |
Hana Machková |
Nakladatel |
GRADA Publishing, a.s. |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
24,6 x 17,5 x 1,6 cm |
Počet stran |
200 |
Rok vydání |
2009 |
ISBN |
978-80-247-2986-2 |
EAN |
9788024729862 |
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová - lehce poškozená, naražený rožek |