Antikvariát
Marketing podle cílových skupin
J. Kalka, F. Allgayer
249,00 Kč
Není skladem
Popis
''Dobrý střelec zná dobře svůj cíl!''
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli zblízka. A co zákazníci prozrazují, to si přečtěte sami...
Autor |
J. Kalka, F. Allgayer |
Nakladatel |
Computer Press (CPress) |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
23,5 x 17 cm |
Počet stran |
270 |
Rok vydání |
2007 |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
EAN |
9788025116173 |
Jazyk |
čeština |