Antikvariát

Marketing podle cílových skupin

J. Kalka, F. Allgayer

249,00 Kč

Není skladem

Popis

''Dobrý střelec zná dobře svůj cíl!'' Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli zblízka. A co zákazníci prozrazují, to si přečtěte sami...

Autor J. Kalka, F. Allgayer
Nakladatel Computer Press (CPress)
Vazba Vázaná
Rozměr 23,5 x 17 cm
Počet stran 270
Rok vydání 2007
Stav Nová - lehce poškozená
EAN 9788025116173
Jazyk čeština