Antikvariát
Management hodnotových inovací
Radim Vlček
149,00 Kč
Skladem 4 ks
Popis
Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice
Autor |
Radim Vlček |
Nakladatel |
Management Press |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
24 x 17 cm |
Počet stran |
239 |
Rok vydání |
2008 |
ISBN |
978-80-7261-164-5 |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
EAN |
9788072611645 |
Jazyk |
čeština |