Antikvariát
Intuitivní marketing pro 21. století
Miloš Toman
149,00 Kč
Není skladem
Popis
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.
Autor |
Miloš Toman |
Nakladatel |
MANAGEMENT PRESS |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
145 x 205 mm |
Počet stran |
168 |
Rok vydání |
2016 |
ISBN |
neuvedeno |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
EAN |
9788072613991 |
Jazyk |
čeština |