Antikvariát

Direct marketing

Edward Nash

279,00 Kč

Poslední kus skladem

Popis

V podrobném průvodci se dozvíte: - jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní - jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad. - jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů - jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen - jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní - jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků - jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný - jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit - jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky - že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch - jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese - jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí - jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů

Autor Edward Nash
Nakladatel Computer Press, a.s.
Vazba Vázaná
Rozměr 23.2 x 17.6 x 4.4 cm
Ilustrátor René Kašík, Jakub Marša
Počet stran 604
Rok vydání 2003
ISBN 80-7226-838-4
EAN 9788072268382
Stav Nová - lehce poškozená, razítko: Poškozený výtisk, naťuklé hrany
Jazyk čeština