Antikvariát
Direct marketing
Edward Nash
279,00 Kč
Poslední kus skladem
Popis
V podrobném průvodci se dozvíte:
- jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní
- jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad.
- jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů
- jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen
- jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní
- jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků
- jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný
- jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat
že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit
- jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky
- že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch
- jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese
- jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí
- jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů
Autor |
Edward Nash |
Nakladatel |
Computer Press, a.s. |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
23.2 x 17.6 x 4.4 cm |
Ilustrátor |
René Kašík, Jakub Marša |
Počet stran |
604 |
Rok vydání |
2003 |
ISBN |
80-7226-838-4 |
EAN |
9788072268382 |
Stav |
Nová - lehce poškozená, razítko: Poškozený výtisk, naťuklé hrany |
Jazyk |
čeština |