Antikvariát
Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Hana Lošťáková a kol.
189,00 Kč
Skladem 3 ks
Popis
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
EAN |
9788024731551 |
ISBN |
978-80-247-3155-1 |
Rok vydání |
2009 |
Počet stran |
272 |
Rozměr |
24,6 x 17,5 x 2,0 cm |
Vazba |
Vázaná |
Nakladatel |
GRADA Publishing, a.s. |
Autor |
Hana Lošťáková a kol. |