Detailní popis produktu
Leading minds and landmark ideas in an easily accessible format from the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars and who will redefine the way we think about business, "The Harvard Business Review Paperback Series" delivers the fundamental information today's professionals need to stay competitive in a fast-moving world. With the increasing globalization of brands, effective brand management in differentiating products has become even more essential. "Harvard Business Review on Brand Management" provides the latest strategies for maximizing the value of your brands and products. It is a "Harvard Business Review" paperback.Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihy v angličtině |
---|---|
Autor: | Harvard Business Review |
Nakladatel: | Harvard Business Review Press |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 14 x 21 cm |
Počet stran: | 204 |
Rok vydání: | 1999 |
EAN: | 978157851144090000 |
Jazyk: | angličtina |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - Gryffindor Edition
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
215 Kč
+ další
Související produkty

Akce
Harry Potter and the Chamber of Secrets: Gryffindor Edition
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
608 Kč
+ další

Akce
Tim Burton´s The Nightmare Before Christmas : Read-Along Story Book and CD
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
432 Kč
+ další

Akce
Educated : The Sunday Times and New York Times bestselling memoir
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
215 Kč
+ další